כסף או זהב? הגיע הזמן לשים לזה סוף

גם אם אתה מנסה לקנות מתנה, יש כל כך הרבה סוגים ועיצובים שונים של תכשיטים לגברים.
כמובן, לא כל הגברים יתאימו לקריטריונים הללו בצורה מושלמת, ולכן מומלץ לבחון את העדפותיו ולאשר לפני ביצוע רכישה שהוא עונד תכשיטים בדרך כלל.

תכשיטי זהב וגם תכשיטי כסף הם מתכות בולטות. יש אנשים שאוהבים תכשיטי כסף, ויש כאלה שמעדיפים תכשיטי זהב וחלק בכלל מעדיפים שילוב של שניהם. כמובן שלכל צבע של מתכת יש יתרונות וחסרונות, אז אם אתה מתקשה להחליט, חשוב שתיקח בחשבון את ההופעה שלך ובעיקר את גוון העור שלך כדי לבחור את התכשיטים שיחמיאו ללוק שלך.

תכשיטי זהב

תכשיטי עשויים מזהב הם חזקים מאוד והסיכוי לעיבוד והבלאי שלהם נמוך. לכן אנשים מעדיפים אותם על פני כסף בשל העמידות. גווני הזהב בולטים וניכרים אף יותר בגווני עור חומים ומשתלבים מעולה עם צבעי טורקיז, כתום וחום, זהב צהוב 14K בד”כ משולב עם נחושת וכסף, זהב לבן משולב עם פלדיום וכסף וזהב ורוד משולב נחושת אשר נותנת את הגוון הורדרד הנקרא “רוז גולד”.

תכשיטי כסף

כסף אמנם לא קשיח כמו זהב אבל זוהי מתכת הניתנת לעיבוד וניתן לשלב אותה עם מתכות אחרות כדי להגביר את הקשיחות שלה. מכיוון שכסף אינו קשיח מספיק כדי לייצר תכשיטים, מערבבים אותו עם נחושת וזהו למעשה כסף 925 או סטרלינג המשמש ברוב המקרים לייצור תכשיטים. בגלל הנחושת המעורבבת, לכסף יש נטייה להשחיר עם הזמן במיוחד כאשר יש לחות אך בכל זאת הכסף תמיד היה מבוקש בגלל הברק שלו מה גם שניתן היה לטפל בו על מנת להחזיר את צבעו עם שיטות ניקוי מרובות וגם להכהות את הגוון שלו ולתת לו מראה אפור כהה. כסף זה לגמי עניין של העדפה, אך לגווני עור קרים זאת בהחלט יכולה להיות בחירה מעולה. הכסף מבליט את גוון העור ומשתלב נפלא גם עם גווני כחול, ורוד וסגול.

לסיכום

תכשיטי כסף ותכשיטי זהב זה עניין של העדפה אישית. אבל כמובן שתמיד אפשר לשלב!
אז אם אתה מחפש תכשיט לגבר עם סטייל אחר, מעוצב, מסוגנן עם אמירה אישית, הגעת למקום הנכון! גבר אצלנו כל תכשיט הוא יצירת אמנות ייחודית ומאחוריו תשוקה עמוקה לסטייל, ניסיון עשיר, והכי חשוב רצון מתמשך לתת לכל אחד את האפשרות לשדרג את הסטייל האישי שלו בקלות. תהיה בטוח שאנחנו פה בשבילך כדי לספק לך קנייה מהירה, קלה ויעילה באתר שלנו. אז למה אתה מחכה בוא נתחיל!

לכל התכשיטים לחצו כאן >>

שיתוף

כתבות שאולי יעניינו אותך