תכשיטים לחגים: הגיע הזמן להיות נוצצים לשנה החדשה!

הזמן שלך לזרוח הוא סביב החגים, ואין דרך טובה יותר לפתוח את השנה החדשה מאשר עם תכשיטים חדשים ונוצצים. אז איך בוחרים תכשיטים לגברים כדי שכל העיניים בחג יהיו עלייך? כאן בריצ’יס תכשיטים שמים דגש על איכות ושירות כדי שתגיע לסעודת המשפחתית ולכל שאר המסיבות בחג בסטייל, בין אם אתה אוהב תכשיטים גדולים או שאתה מעדיף תכשיטים סולידים, בכל הקשור לתכשיטים הגיע הזמן לענוד תכשיטים בין אם מדובר בארוחת צהריים עם המשפחה, אירוע בעבודה או דייט רומנטי עם בת הזוג שלך, אנחנו כאן כדי לסייע לך בבחירת תכשיטים לגברים לחגיגות החג. לא בטוח אם להוסיף שכבות של שרשראות או שרשרת עדינה למראה מעודן? מתלבט בין צמיד כסף או זהב?

העונה סביב החג ובמיוחד בראש השנה זה הזמן לאימוץ הטרנדים החדשים ביותר, להתלבש באלגנטיות. תכשיטי כסף 925 לגברים עשויים לשלוח את המסר המדויק המתאים, וענידת שרשרת עדינה עשויה כסף 925 עשויה למשוך תשומת לב רבה.

איך תבחר את התכשיטים שלך לחגים ובמיוחד לראש השנה?

מבחינת עיצוב, צבע ותחושה, תכשיטים עשויים לשפר את המראה שלך. מצד שני, זה גם יכול להפוך אותו לפחות מגובש, להכריע את הלבוש, או אפילו להרוס את ההרכב כולו.
לחגים, כמו גם לכל אירוע אחר, כדאי לבחור צמיד ומומלץ לבחור תכשיטים נוספים שיתאימו למה שתרצו ללבוש. אתה יכול להתחיל את השנה החדשה ברגל ימין על ידי שימוש בעצות הבאות.

“לך אחרי האמת שלך”

אתה מודע להעדפות שלך ואיך להעביר אותן לאחרים. אתה תבחר תכשיטים באותו אופן שבו אתה בוחר את סגנון הלבוש שלך.

אוהב ללבוש בגדים שחורים? מעדיף לבוש מתוחכם עם הדפסים מיוחדים? סטייל עדין יותר? יהיה לך פשוט יותר לבחור תכשיטים שמתאימים אם תוכל לתאר את סגנון הלבוש שלך במילים.

תן לגוונים לעשות את העבודה בשבילך, אבל תיזהר!

אתה צריך לדעת איך לבחור את הגוונים המתאימים אם אתה רוצה שכולם שכל העיניים יהיו עלייך בארוחת החג. בהתאם ללבוש ולגוון העור שלך, השתמש בגוון שישתלב עם צבע העור שלך ועם אאוטפיט כדי ליצור הרמוניה בהופעה, אתה יכול להתנסות עם זה לפי בחירתך, אם כי מומלצת ערכות צבעים משלימות, מנוגדות או מקבילות. שקול צבעים ניטרליים, גוונים חמים וקרים.

מתכת זה לא סתם ברזל

מתכות צריכות להתאים, אז אם אתה עונד שעון זהב, אתה צריך לענוד גם שרשרת זהב או צמיד זהב לגבר (או על אותה היד או על השנייה).

MATCH & MIX

הטרנד של שכבות תכשיטים הוא עצום. זה משנה מאוד בין אם נענוד את השרשראות, הצמידים, או הטבעות. אתה יכול לבנות מראה מותאם אישית על ידי שילוב של שרשראות בשלושה אורכים שונים.

אתה יכול להתנסות עם יותר מאשר רק אורכים. כל עוד הם לא מסתירים אחד את השני וכל שרשרת יכולה לקבל את תשומת הלב הראויה, נסו לשלב שרשרת עדינה עם כמה שרשראות גדולות יותר.

אתה תמיד יכול להוסיף תילון, לשחק עם טקסטורות וצבעים של שכבות של שרשראות וסוגרים. מומלץ לשלב טבעות כחלק מהאודפיט. זו דרך נפלאה להראות לעולם מי אתה ולתת לבגדים שלך מגע ייחודי.

תן לתכשיטים שלך לדבר

תבחר כמה שיותר תכשיטים בולטים שיעזרו לך לבלוט בשולחן החג. שים לב שאתה לא מגזים מכיוון שיותר מדי תכשיטים יעשו בדיוק את ההפך בשילוב עם האודפיט שלך הם עלולים לגרוע ממנו במקום לשפר אותו.

תמיד תבחר שרשרת אחת, או מקסימום שניים, ולבנות סביבו את שאר הפאזל. עדיף להפיץ את שתי הבחירות שלך לאותו תלבושת. כלומר, מכיוון ששניהם על החלק העליון שלך, עדיף להימנע משרשרת בולטת.

במקום זה, תוודא שהמראה שלך מאוזן על ידי ענידת שעון קלאסי שמושך את העין ושרשרת עדינה ושילובם עם צמידים וטבעות שיחמיאו ללוק. אם כבר בחרת ללכת על לוק יותר משוחרר שרשרת גדולה יכולה דווקא להחמיא.

החלק המרכזי של ההופעה שלך יהיה התכשיט הזה, שמושך את תשומת הלב לשאר הלוק שלך.

אז איך תבחרו תכשיטים לגבר לחגים ובמיוחד לראש השנה?

שעון הוא חלק בלתי נפרד מהלוק וצריך להיות הדבר הראשון בבחירת התכשיט לגבר, חוץ מזה חשוב לוודא שלא מאחרים לארוחת החג, כמה דברים חשובים בבחירת שעון לארוחת החג.

בחירת צבעים

גוונים חמים יותר כמו זהב משתלבים יפה עם גווני אדמה וגווני חום. כסף, לעומת זאת, יותר מאופק ונראה מעולה עם לבוש בשחור או אפור כהה למראה קלאסי ומדויק. בהשוואה לזהב או כסף.

הכי חשוב חג שמח לכולם!

אנו ב-Richis Jewelry מקווים שהצלחנו לעזור לך בבחירת תכשיטים לגבר לחגים ולראש השנה ומאחלים לך את ההתחלה הטובה ביותר לשנה החדשה. אז נצל את ההזדמנות הזו כדי להתנסות עם מראה וסגנונות שונים מכיוון שזה ייתן לכם את המרץ שאתה צריך להתמודד עם הקשיים של השנה הבאה.

לקולקציית הכסף 925 לחצו כאן >>

שיתוף

כתבות שאולי יעניינו אותך