מה קונים מתנה לגיוס? כי בתכלס מגיע לחיילים שלנו את הטוב ביותר

היום המרגש בבקו”ם של החבר הולך ומתקרב? הורים לצעירים שעומדים להתגייס לצה”ל? זה הזמן להראות להם שאתם אוהבים אותם! הגיוס לצה”ל הוא תקופה מרגשת עבור מתגייסים ומתגייסות רבים, ולסובבים אותם לא פחות. על כן, פעמים רבות נרצה להעניק מתנה שתרגש ותשמש את המתגייס/ת, כדי לעזור לו לעבור את התקופה הקרובה במסגרת הצבאית באופן הנעים ביותר.

תוכלו למצוא אצלנו מגוון של אפשרויות למתנות שילוו את החייל הצעיר לקראת תחילתו של המסע כגון צמידים לגבר, שרשרת לגבר, טבעות לגבר, משקפי שמש, שרשראות מכסף לגבר, תכשיטים מפלדת אל-חלד לגבר ועוד . השאלה היא כיצד אנו בוחרים את המתנה שתתאים בדיוק עבור אותו מתגייס. אנו שמחים לעשות עבורכם סדר, ללוות אתכם ולהסביר כיצד לבחור מתנה למתגייס מתאימה.

איך בוחרים?

דבר ראשון חשוב לבחון מי האדם עבורו אנו מעניקים מתנה לגיוס. בשביל להקל לכם על החיפושים האינטנסיביים ממגוון האפשרויות שאנו מציעים, חשוב להבין עבור מי בדיוק אנחנו רוצים להקדיש את המתנה.  כדי לעשות את החירה הנכונה עבור המתגייס,  מתנה אשר תהיה שימושית או שתתאים באופן ספציפי אליו, קודם כל, מיהו המתגייס עבורכם? האם הוא הבן שלכם?, בן זוגכם שנכנס למדי צה”ל?, חבר קרוב? אילו דברים הוא אוהב ויכולים לרגש אותו. לאחר שתענו על השאלות הללו, תוכלו לדייק את הבחירה שלכם ויהיה יותר פשוט לבחור מתנה מבין האפשרויות הקיימות.

לאחר שצמצמתם את האפשרויות, הגיע הזמן לבחור את המתנה למתגייס! אנו מאמינים כי מתנה מקורית, בעלת משמעות אישית, היא הרבה יותר משמעותית  ומרגשת. חישבו על החייל שהולך שעות ארוכות במהלך הטירונות במסע המסכם, עם פק”לים על הגב, באמצע הלילה, תשוש ועייף. ברגעים כאלה מה שמחזיק באופן מנטלי את החיילים זה המחשבות על האנשים הקרובים, על הבית והמשפחה, בת הזוג והחברים. במידה ונביא להם למתנה עוד זוג גרביים טרמיות או פנס ראש, כנראה שזה לא יגרום להם להיזכר בכם בשעות הקטנות של הלילה אחרי הליכה של 40 ק”מ. אבל תכשיט לגבר, כמו צמיד או שרשרת, אשר תבצבץ מבעד למדים השחוקים, יכולה להיות תזכורת מרגשת ונעימה שתלווה את החייל ברגעים הקשים. אנו מציעים לכן מגוון אפשרויות של צמידים לגבר ושרשראות מכסף לגבר עם חריטה אישית, אשר ילכו איתם לאורך הדרך ברגעים המאתגרים והמשמחים.

תכשיטים לגבר

תכשיט יכול להיות מתנה אידיאלית עבור מתגייס או מתגייסת לקראת היום הגדול, בתנאי שהם נהנים לענוד תכשיטים, כמובן. אתה יכול להתאים אישית את המתנה הזו רק עבורם בהתבסס על ההעדפות והטעמים שלהם. ישנם סוגים רבים ושונים של תכשיטים לבחירה, אך חשוב לזכור שכולם חייבים לציית לתקנות הצבא המסדירות שימוש בתכשיטים על מנת שהחייל יוכל להשתמש בהווה במהלך תקופת השירות. לדוגמה, חיילים וחיילים רשאים לענוד שרשרת זהב בקוטר מרבי של 3 מ”מ ולכל היותר תליון אחד בקוטר מרבי של 3 ס”מ.

לכן, שרשראות זהב עם תליון מחזור חיים או שרשרת עיניים הן שתי דוגמאות לתכשיטים שניתן לתת למתגייס כדי לפנק אותם. אם תרצו לפנק את המתגייס בתכשיטים, תוכלו לרכוש עבורו שרשרת כסף עם תליון מגן דוד מסורתי, שרשרת גורמט ותליונים מכסף 925 או מפלדת אל-חלד יכולים להיות גם מתנה מקסימה לאדם אהוב.

לסיכום

כמו שאתם מבינים יש כיום מגוון רחב של תכשיטים כגון שרשראות צמידים וטבעות גם לגברים. כיום הרבה יותר קל למצוא מתנות מקוריות לגבר המתגייס וגם כאלה שיכולות להיות מאוד סנטימנטליות כמו תכשיטים. אז אם אתם מחפשים תכשיט לגבר עם סטייל אחר, מעוצב, מסוגנן עם אמירה אישית, הגעתם למקום הנכון! אצלנו כל תכשיט הוא יצירת אמנות ייחודית ומאחוריו תשוקה עמוקה לסטייל, ניסיון עשיר, והכי חשוב רצון מתמשך לתת לכל אחד את האפשרות לשדרג את הסטייל האישי שלו בקלות. תהיו בטוחים שאנחנו פה בשבילכם כדי לספק לכם קנייה מהירה, קלה ויעילה באתר שלנו. אז למה אתם מחכים בואו נתחיל!

לקולקצייה החדשה לחצו כאן >>

שיתוף

כתבות שאולי יעניינו אותך