ככה תשמור על תכשיטים שלך

אז איפה כדאי לשמור את התכשיטים? מה ההבדל בין ניקוי שרשראות זהב לשרשראות כסף? קבלו כמה טיפים שיעזרו לך לשמור על תכשיטים שלך!

תכשיטים לגבר הם חפצים יקרי ערך, תתפלא אבל אצל הרבה אנשים הם אפילו יקרים מבחינה רגשית ובחלק מהמקרים, גם מבחינה כספית. כדי לשמור עליהם, צריך לדעת איפה ואיך לשמור אותם, איך לנקות אותם ומה אסור לעשות. טיפול מסור ונכון בתכשיטים לגבר שלך, יעזור להם להישמר במשך זמן רב מאוד, ולך להפיק מהם את המירב. אז קבלו כמה טיפים לשמירה על תכשיטים מפלדת אל-חלד או כסף 925, כמו טבעות כסף צמידי זהב או שרשראות פלדת אל-חלד.

תכשיטים הם הדובדבן שבקצפת

תמיד כדאי להשלים את כל ההכנות ליציאה, ורק אז לענוד את התכשיטים. למה ? כי חומרים ממוצרי שיער, בושם, דאודורנט וכו’ עלולים להזיק להם.

איך לשמור את תכשיטים?

יש לך אוסף של תכשיטים? מעולה!, אתה כנראה גם מחזיק אותם בקופסא היפה שלהם, שים לב כי העיצוב הוא לא הפקטור היחיד שעליך לקחת בחשבון לגבי השמירה של התכשיטים. אחסון לא נכון, עלול לפגוע בהם – הם יכולים להתנגש ולהתחכך זה בזה, שרשראות כסף או פלדת אל-חלד יכולות להסתבך עם שרשראות זהב ויש חומרים פגיעים במיוחד, כמו חרוזים או אבני חן. אלה כמה דרכים לפתור את זה:

– אחסון תכשיטים יקרים בשקיות בד, בתוך קופסא
– קופסא עם תאים מופרדים בגדלים שונים
– קופסא עמידה בפני כתמים עבור חלקים מכסף
– גם שאתה יוצא לטיול ואורז תכשיטים, אל תשכח לאחסן אותם כמו שצריך.

איך מנקים תכשיטים לגבר מחומרים שונים?

לפני שמנקים תכשיטים לגבר, חשוב לדעת בדיוק מאילו חומרים הם עשויים. אופן הניקוי של צמיד זהב או טבעות כסף שונה, ויש הבדלים גם כאשר מדובר על חומרים אחרים, יש תכשיטים שניתן לטבול במים כדי לנקות, ואחרים שממש לא כדאי להרטיב.

איך מנקים תכשיטים מכסף?

לאורך זמן, תכשיטים מכסף נוטים לצבור כתמים ולהיות צהובים, וכתוצאה מכך גם לאבד את הצבע עד כדי השחרה. זה קורה כאשר כסף נחשף לחמצן וגופרית באוויר. ולא אי אפשר למנוע את זה לאורך זמן, אבל, ניתן להסיר את הכתמים בקלות וכך לשמור על צמידי הכסף 925 או שרשראות כסף 925. אז כך תנקה פריטי כסף 925:

הכי פשוט זה לקנות תמיסת ניקוי או מטלית המיועדת לכך, רק חשוב לוודא כי הם מתאימים לניקוי כסף 925. והכי חשוב שהמטליות צריכות להיות רכות ולהכיל חומרים נגד הכתמה.

בתכלס לא לכולנו יש את הדברים האלה בבית אז יש גם אופציות אחרות. לדוגמה תערבב מים עם כמה טיפות של נוזל כביסה, או תמיסה עדינה אחרת שמסירה שומנים. שים לב שאתה משתמש במים פושרים, מכיוון שהבדלי טמפרטורה קיצוניים עלולים לפגוע בתכשיטים. השרה את התכשיטים במשך עשר דקות כדי להיפטר מכל הצטברות לכלוך. נקה בעדינות בעזרת מברשת רכה. הקפיד לנקות ביסודיות, ולהגיע גם למקומות שקשה לגשת אליהם. שטוף היטב במים נקיים כדי להסיר שאריות סבון או לכלוך. יבש בעדינות עם מטלית רכה, או הניח עליה לייבוש באוויר.

מתי לא מומלץ לענוד תכשיטים לגבר?

כולנו יודעים שתכשיטים לגבר זה דבר עדין מאוד לכן, יש מצבים בהם ענידת תכשיטים יכולה פשוט להרוס אותם. לדוגמה אם אתם עובדים עם הידיים, או עוסקים בפעילויות העוסקות כימיקלים? הסירו את התכשיטים! למשל: לפני פעילויות שאתם הולכים למכון(בעיקר כאלה שמערבות הרבה מגע), לפני שחייה במים עם כלור, או לפני ניקיון הבית או עבודות בגינה

למה ריצ’יס תכשיטים?

אם אתה מחפש תכשיט לגבר עם סטייל אחר, מעוצב, מסוגנן עם אמירה אישית, הגעת למקום הנכון! גבר אצלנו כל תכשיט הוא יצירת אמנות ייחודית ומאחוריו תשוקה עמוקה לסטייל, ניסיון עשיר, והכי חשוב רצון מתמשך לתת לכל אחד את האפשרות לשדרג את הסטייל האישי שלו בקלות. תהיה בטוח שאנחנו פה בשבילך כדי לספק לך קנייה מהירה, קלה ויעילה באתר שלנו. אז למה אתה מחכה בוא נתחיל!

 

לקולקצייה החדשה לחצו כאן >>

שיתוף

כתבות שאולי יעניינו אותך