גבר שים לב: בזכות התכשיטים האלה כל העיניים יהיו עלייך בקיץ הקרוב

בניגוד לחורף שדורש מאיתנו לענוד סגנון די ספציפי של תכשיטים לגבר הקיץ שם את הכדור בידיים שלנו ונותן לו מגוון הרבה יותר רחב של אופציות. הקיץ זה הזמן שלנו להשתגע, אנחנו יכולים לנסות כל סגנון שעולה לנו לראש ולהתאים אותו כמעט לכל לוק בגלל שאין לנו הגבלות לבוש. בחורף בדרך כלל אנחנו מוגבלים לתכשיטים לגבר יותר מאסיביים העשויים מפלדת אל-חלד או כסף 925, לעומת זאת בקיץ מומלץ להשתמש בחומרים יותר טבעיים כדי לשדר לוק יותר נינוח.

הסוד שלנו הוא להשתמש ב… מוכנים לזה?

ח-ר-ו-ז-י-ם , חרוזים הוא חומר שייתן לתכשיטים שלכם בקיץ טוויסט שונה לגמרי , הם פשוט משדרים וייב אחר שצועק סטייל, קיץ ופאן ומבדיל אתכם משאר האנשים בסביבה. אם מדובר בשרשראות חרוזים או צמידי חרוזים תוכל למצוא את הסט שישלים לך את הלוק!

אי אפשר לטעות עם צמיד כסף לגבר

כסף הוא דרך מצוינת להוסיף מגע של נצנוץ למראה שלך, מבלי להגזים. הוא משדר חוסן ועוצמה, אך מנגד רגישות ותחכום. הגוון המיוחד של צמיד הכסף לגבר עוזר לו להתאים לכל תלבושת, מאורע ומצב רוח. אם אתה מעט סקפטי לגבי תכשיטים לגבר, מומלץ להתחיל עם צמיד כסף קלאסי. ואם אתה מרגיש שאתה מוכן להתפרע האוסף שלך צריך לכלול כסף, בדיוק כמו של כולם, אבל יש עוד כמה סוגים שעשויים להתאים לך.

איך תבחר את הצמיד הנכון לך?

בין אם תבחר צמיד או כל תכשיט אחר, רצוי שתבחר תכשיט אשר מתאים לסטייל שלך. אם אתה בדרך כלל לא עונד צמידים, ורוצה לשדרג את הלוק, אולי כדאי לנסות בהתחלה צמיד קלאסי מפלדת אל – חלד בקליעה עדינה ולא אגרסיבית מידי. אם אתה כבר ממש בתוך העולם ולא מפחד להעז, ומעדיף תכשיטים קצת פחות שגרתיים, תוכל למצוא צמידים עם יותר נוכחות וכדומה.

רגע מה עם שרשראות מתכת?

אם באלך למשוך את תשומת הלב של כולם לך על דברים לא שגרתיים כאלה שלא רואים כל יום כמו תליון קופידון או אריה. למי שפחות מתחבר ומחפש משהו סולידי יותר, יש מגוון עצום של שרשראות קלאסיות ללא תליון מכל הסוגים. אפשר לשלב אותן גם יחד, וכל זאת תקף גם לגבי צמידים או כל סוג אחר. תכלס הסגנון הקלאסי לעולם יישאר פופולרי וגם שם העיצובים מיוחדים לא פחות.
מחפש שהאמונה תישאר קרובה אלייך? תכשיטי יודאיקה זה מה שאתה צריך, תכשיטים עם משמעות רוחנית או דתית. כגון תליוני מגן דוד, תליונים בשילוב כיתובי קדושה ועוד.

למה ריצ’יס תכשיטים?

אם אתה מחפש תכשיט לגבר עם סטייל אחר, מעוצב, מסוגנן עם אמירה אישית, הגעת למקום הנכון! גבר אצלנו כל תכשיט הוא יצירת אמנות ייחודית ומאחוריו תשוקה עמוקה לסטייל, ניסיון עשיר, והכי חשוב רצון מתמשך לתת לכל אחד את האפשרות לשדרג את הסטייל האישי שלו בקלות. תהיה בטוח שאנחנו פה בשבילך כדי לספק לך קנייה מהירה, קלה ויעילה באתר שלנו. אז למה אתה מחכה בוא נתחיל!

 

לקולקצייה החדשה לחצו כאן >>

שיתוף

כתבות שאולי יעניינו אותך