גבר שים לב: בזכות התכשיטים האלה כל העיניים יהיו עלייך בחורף הקרוב

כמו תמיד, החורף הגיע לבקר אותנו לתקופה קצרה וזה לא סוד שהנוחות והחמימות שלנו תמיד תבוא על חשבון הסטייל. הבגדים המנופחים והשכבות שאנחנו מעמיסים על עצמנו יכולים “להעלים” בשנייה את התכשיטים שעלינו, כמובן שכולנו רוצים לשמור על הסטייל – גם בחורף וכמובן שזה נראה קשה לביצוע, אבל בדיוק בגלל זה אנחנו הולכים לשתף אותך ב 3 טיפים קריטיים שיעזרו לך לשמור על הסטייל עם תכשיטים לגבר בסטייל גם בחורף!

מתכת זה לא סוכר

הדבר הראשון והכי חשוב שאתה צריך לשים לב אליו הוא לענוד אך ורק תכשיטים לגבר בחורף מפלדת אל חלד או כסף 925! אנחנו לא יכולים להסביר אפילו כמה פעמים ראינו אנשים שרוכשים תכשיט לגבר בין אם זה שרשרת צמיד או טבעת בשקל וחצי מהשוק ואחר כך מתלוננים שהתכשיט לגבר החליד להם אחרי יומיים! אז כן אם אתה אחד מהאנשים האלה קח בחשבון שהתכשיטים לגבר האלה לא יחזיקו בחורף שלנו, מספיק 5 דקות בגשם כדי שהתכשיט שלך יתחיל להחליד. לכןאנחנו שמים דגש באתר שלנו על תכשיטים לגבר מפלדת אל חלד מלאה ותכשיטי כסף 925 לגבר, שנשמרים לאורך זמן ועמידים למים בדיוק בגלל מקרים כאלה.

יותר שכבות = תכשיטים יותר גדולים.

בזמן שהשרשראות והצמידים לגבר הדקים עובדים יותר טוב בקיץ עם הגופיות והבגדים הקצרים, בחורף הם פשוט יבלעו בתוך השכבות שאתה מעמיס על עצמך, ובמצב כזה, אפשר אפילו לוותר על התכשיטים לגבר.
סתם, לא. אל תוותרו אל תכשיטים לגבר.
פשוט תוציאו את התכשיטים היותר גדולים ומאסיביים שיש לכם כדי שיוכלו להשתלב ולא להבלע בלוק החורפי שלכם.

הטיפ האחרון שימנע ממך טעות של מתחילים

בקיץ כשאתה הולך עם טישרט וגינס קצר אתה יכול להרשות לעצמך ללבוש תכשיט לגבר – Keep it basic
שגונב את ההצגה של כל האאוטפיט. אבל בחורף כשאתה לובש גם טישרט ומעליו גקט ומעל הגקט מעיל ובנוסף תכשיט בומבסטי – שם הבאלגן מתחיל לחגוג והאאוטפיט שלך נראה כאילו הוא רב עם עצמו.
וזאת הסיבה שאתה רוצה לשמור על תכשיטים סולידים שילכו יד ביד עם שאר הפריטים שעלייך ויצרו לוק מנצח!

אחרי שקראת והבנת את כל הטיפים לסטייל מנצח בחורף, הגיע הזמן ליישם, אבל אל תדאג, גם כאן עשינו את העבודה בשבילך, כאן למטה הוספנו את ההמלצות החמות שלנו לתכשיטים לגבר כמו שרשראות לגבר, צמידים לגבר, טבעות לגבר שפשוט יבטיחו לך חורף מלא בסטייל!

למה ריצ’יס תכשיטים?

אם אתה מחפש תכשיט לגבר עם סטייל אחר, מעוצב, מסוגנן עם אמירה אישית, הגעת למקום הנכון! גבר אצלנו כל תכשיט הוא יצירת אמנות ייחודית ומאחוריו תשוקה עמוקה לסטייל, ניסיון עשיר, והכי חשוב רצון מתמשך לתת לכל אחד את האפשרות לשדרג את הסטייל האישי שלו בקלות. תהיה בטוח שאנחנו פה בשבילך כדי לספק לך קנייה מהירה, קלה ויעילה באתר שלנו. אז למה אתה מחכה בוא נתחיל!

לקולקצייה החדשה לחצו כאן >>

שיתוף

כתבות שאולי יעניינו אותך